بنیامین

خاله زری جوووون

1395/7/19 16:07
نویسنده : خاله رزیتا
624 بازدید
اشتراک گذاری

سلام جوجوی خاله 

خوبی گل پسر؟ معلومه که خوبی! با تکونات خوب بودنت رو هر چند ساعت اعلام می کنی. 

خب امروز مخصوص خاله زری جونه . اول از همه باید توضیح بدم که من و خاله ریحان دخترای خاله زری هستیم. خاله زری دومین خاله تو محسوب میشه. خاله ارشد خاله زهراس. 

اول از همه بزار در مورد روزی که می خواستن خبر اومدن شما رو به خاله بگن برات تعریف کنم.

یک روز توو روزای تعطیل عید نوروز خاله زری و مامان لیلا و خاله الهه (خاله کوچیکه) و دایی حاجی با هم میرن امامزاده صالح (ع)، خاله زری چون خیلی امامزاده شلوغ بوده زیارت می کنه و میاد بیرون توو حیاط با دایی حاجی میشینن تا مامان لیلا هم زیارت کنه و بیاد یه خاله الهه به خاله زری زنگ می زنه که باز بره توو حرم. خاله هم میره و اونجا خاله الهه بهش می گه که می خواد یه خبر خوش بهش بده، و روبروی ضریح امامزاده میگه که تا چند وقت دیگه ما یه مسافر کوچواو داریییییمم. وااااااااااااااای که نمی دونی خاله زری اون موقع چه حالی شده. اینقدر از خوشحالی گریه کرده که همه آدمای توو حرم داشتن نگاهش می کرد.  

بعدشم که خاله زری زنگ زد به من و این خبر خوب رو داد. چقدر اون روز خوب بود.

خاله ریحانه هم اون موقع مشهد بود و توو حرم امام رضا داشت زیارت امین الله رو می خوند که من بهش اس زدم و گفتم. اونم کلی از سر شوق گریه کرده بود. 

خلاصه عشقم اومدن تو توی جمع ما همه رو خیلی خیلی خیلی خوشحال کرده. 

خاله زری خیلی هوا مامان لیلا رو توو این روزا داشته و داره. هر چی که مامان هوس کنه یا بدونه براش خوبه درست می کنه. اینقدر نگران سلامت تو و مامان هست که حد نداره. به زور هم شده غذای مقوی به مامان میده تا هردوتون قوی باشید. واست کلی دعا می خونه و برای سلامتی هر دوتون کلی نذر و نیاز کرده.

خلاصه گل پسر در جریان باش که خاله زری بیشتر از مامان لیلا دوستت نداشته باشه کمتر هم نداره 11200000

خاله زری یه فرشته س. نه اینکه مامان من باشه اینو بگما نه ولی اینقدر قلب مهربون و بزرگی داره که جز فرشته لقب دیگه ای نمیشه بهش داد. یه فرشته صبور. خدا کنه که تو به خاله زری رفته باشی. اروم و صبور . دلش مثل دریاس. هیچ کینه ای توو دلش جا نداره. اصلا بد بودن رو بلد نیست. حالا بزار وقتی به دنیا اومدی و رفتی توو بغلش و صدای قلبشو شنیدی متوجه حرف من میشی. وقتی دستش رو گرفتی می فهمی که چه مهربون مادریه. نمی دونی دستاش چه آرامشی داره که. فقط باید خودت تجربه کنی خاله.  راستی یادم رفتم بگم. خاله زری یه پرستار خیلی خیلی مهربون هستا. قراره وقت اومدن شما که شد خاله زری بالا سر مامان لیلا باشه نفسش دلگرمیه تو و مامانی بشه. 

خب اینم از مختصر معرفی خاله زری

جیگرم فعلا بای بای 

پسندها (2)

نظرات (1)

مامان بابای سلین
26 آبان 95 18:29
سلام.من ۳ماهه زایمان کردم امیدوارم شما هم بچه تونو سالم در آغوش بگیرین بچه داری خیلی راحت تر از بارداریه
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنیامین می باشد