بنیامین

خاله ریحانه

1395/10/20 17:53
نویسنده : خاله رزیتا
166 بازدید
اشتراک گذاری

سلام گردوی خاله (ارتقا پیدا کردی لپی من)

می خوام امروز از یکی برات بنویسم که خیلی عزیزه. از خاله ریحانه یعنی آبجی خودم . خاله ریحان تا چند وقت پیش خونه ش از ما دور بود. ولی الان چندماهی میشه که اومدن نزدیک ما. خداروشکر. وقتی موقع سرکار رفتن مامان لیلا بشه تو باید پیش خاله زری و خاله ریحان باشی. حسابی خوش به حالت میشه. چون یکی از یکی مهربون تر.

توو پست های قبلی نوشتم که وقتی خبر حاملگی مامان لیلا رو شنیدم خاله ریحان مشهد بود و من اس ام اسی اول بهش گفتم. حالش خیلی خیلی قشنگ تز از من شد. چون پیش امام رضا بود و همون جا برای اومدن نماز شکر خوند و شدی بیمه ضامن آهو آقا امام رضا. برات از اونجا لباس تبرک اورد که وقتی به دنیا اومدی بدنت متبرک بشه.

می خوام از یه حسن خاله ریحان برات بگم که تو هم وقتی بزرگ بشی این حسن رو توو خودت حسابی رشدش بدی. بنیامینم خاله ریحان شیفته یک نفره که مثل هیچ کس نیست. خیلی عزیزه . خیلی آقاس. خیلی مظلومه.

 

عشق خاله ریحان به حضرت آقا امام حسین (ع) خیلی قشنگه گل پسر. دلش پر می کشه برای آقا.  وقتی اسم آقا میاد دلش می لرزه . همیشه دل تنگ کربلاس .  می دونی یعنی چی؟‌ یعنی ارادت بی مرز.
بنیامینم سعی کن بزرگ شدی یه پسر حسینی باشی . عشق به سیدالشهدا خیلی قشنگه. نصیب هر کسی نمی شه. به حق شش ماهه حضرت که نصیبت بشه . البته تو پارتی هم داریا جد مادرت حضرت آقاس. شیر سیداولاد پیغمبر خوردی عزیزم. حسینی اصل می شی انشالله...

عکس های متحرک محرم 92

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنیامین می باشد