بنیامین

اولین مطلب

1395/7/11 15:08
نویسنده : خاله رزیتا
147 بازدید
اشتراک گذاری

سلام نخود خاله 

امروز تصمیم گرفتم برات یک وبلاگ درست کنم. شما الان توی دل مامان لیلاییتقریبا در اویل ماه 9 هستی . مامان لیلا امروز میره سونوگرافی تا ببینیم چقدر وزنت اضافه شده
totalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg5c.giftotalgifs.com gravidas gif gif ccmpreg2c.gif

شما خیلی خیلی شیطون تشریف داری . قربونت برمولی مامان لیلا عاشق همه این تکوناته. کلی ذوق می کنه. چندباری هم که من دست روی دل مامان لیلا گذاشتم تکون خوردانتو کامل حس کردم. یه حس عالی و دوست داشتی

اسم شما شیرین پسر قراره آقا بنیامین باشه.


معنی و ریشه اسمت

بِنیامین خردسال‌ترین فرزند حضرت یعقوب بود. بنیامین را واژه‌ای عبری و به معنای «پسرِ دست راست» یا «پسرِ برکت» دانسته‌اند. برخی معنای آن را «پسر جنوب» گفته‌اند، زیرا وی تنها پسر یعقوب بود که در جنوب یعنی سرزمین کنعان به دنیا آمد. در قرآن بنیامین بدون ذکر نام مورد اشاره قرار گرفته است.

منم خاله رزیتا و عاشق شما. خیلی خیلی منتظرت بودیم و خدا امسال تورو به ما هدیه کرد. روزی هزار بار بابت این اتفاق شیرین خداروشکر می کنیم

سعی می کنم هر وقت فرصت کردم بیام و در مورد شما شیرین پسر مطلب بنویسم تا هر وقت بزرگ شدی خودت بیای و همشو بخونی

من و  مامان لیلا و خاله ریحانه برات کلی لباس خریدیم که توی پستای بعدی حتما عکسشون رو برات می زارم

فعلا بای بای دوست داشتی من 

پسندها (1)

نظرات (0)

niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به بنیامین می باشد